How Dare You Do This To Me?

Har varit hemma nån dag nu och det är verkligen skönt att få göra vad man vill och när man vill och med vem man vill, trots att det ändå faktiskt var sorgligtt att lämna alla där och säga hejdå. 
I fredags kom mamma efter oss från Ilmajoki då runt 9 och vi var hemma nångång 10/halv 11. Njöt av att vara hemma en stund och sen så for Fanny och jag upp till neste på mat och ut och körde lite. 
I lördags kan man väl säga att jag gjorde noll på dagen och mot kvällen kom Fanny hit och sen for vi ut och cruisade med några andra och tillsist in via låchen och stugon ett varv och träffade lite mera folk innan vi nångång letade oss hemåt.
I måndags var första dagen på prao, vilket faktiskt var riktigt intressant. Sen mot kvällen for jag upp till byn ett varv med Elinor och pratade.
Igår var jag först såklart på prao och sen nångång runt 7 tiden kom Linda och Pati efter mig och så for vi ut och cruisade, 
Idag tog jag moppebilen till praon och for och åt till skolan tillsammans med Elinor och sen när vi slutade for vi in via epee ett varv och så hem.
 
Instagram från i fredags! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback