Sportlov!!

Paroveckan är avslutad och sportlovet inlett! 
I fredags så for Fanny och jag ut och hamnade i Plax där vi träffade lite folk och lämnade kvar där tills vi nångång letade oss hemåt.
På lördagsdagen gjorde jag noll som alla andra lördagar och sen nångång runt 7 tiden blev jag uppskjussad till Fanny och så gick vi därifrån vidare till stugon på fest, blev trotsallt en bra kväll!
Igår nångång runt 4 for jag till Fanny och vi satte igång med att göra en tårta eftersom vi skulle åka till Oscar tillsammans med Anton på kvällen och fira dem när de fyllt år, så for iväg till Oscar runt halv 6 tiden då och där tittade vi typ början på 100 filmer innan vi bestämt oss för vilken vi ville se, åt och hadde det allmänt skojj bara vi fyra! 
 
Här kommer iallafall tre snygga mobilbilder från helgen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback