Blogaward!

Har hunnit bli utmanad av hela tre personer (Jennifer, Linette och Fanny) innan jag orkat svara på några frågor så här kommer äntligen svaren:
 
1. Bästa utomlands-minnet? 
    Ojj finns så många bra minnen som man har roligt åt och ler av ännu idag när man tänker på dem men mIn första södernresa var iallafall helt klart ett av de bättre :)
2. Bästa lågstadie minnet? 
    Kilen lägret i 5:an :)
3. Hur ser en perfekt-morgon ut för dej? 
    Jag får sova sålänge jag vill, stiga upp och typ fortfarande göra zero, haha :)
4. Favorit shopping butik?
    På Cubus hittar jag nog mest att handla just nu! :) 
5. Va tycker du om kärlek?
    Det kan vara typ helt underbart men samtidigt något riktigt jobbigt typ ;)
    
 
1. Världens bästa film?
     Vet inte vilken av dem så alla Fast and The Furious filmer typ älskar jag! ;)
2. Google translate eller gurka?
    Google translate, haha! ;)
3. Sommar eller vinter? 
    Sommar! :)
4. Världens snyggaste kändis enligt dig?
    Ojjdu, har aldrig varit riktigt insatt i kändisvärlden så jag vet faktiskt inte :)
5. Något du måste göra innan du dör? 
    Hinna leva livet till fullo! :)
 
1. Vad gör du i vilken ordning när du stiger upp på morgonen?
    Siger upp, går i duschen, sminkar mig, fixar håret, klär på mig typ :)
2. Är du en som uttrycker sina åsikter eller sitter du och håller med alla andra men innerst inne exploderar du av tankar och åsikter?
   Beror lite på vem jag är med men oftast tror jag nog jag uttrycker mig om vad jag tycker och tänker om olika      saker. :)
3. Gillar du dessa Awarder?
    Jao :)
4. Vad skulle göra dig riktigt glad just nu?
    Ojj, finns många saker, men typ att nian skulle vara avklarad redan nu och så vi skulle få sommarlov! :)
5. Vad är din högsta dröm?
    Just nu skulle inte nån miljon eller så sitta helt fel! ;)
 
Och jag tänker inte ställa några nya frågor till nån eftersom de flesta av mina kompisar redan har svarat på nån annas frågor! :)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback