Going Back To Sleep

Steg upp klockan 5 imorse som vanligt för att hinna duscha och allt men så slog det mig sen typ en halv timme före bussen skulle gå bara att men va f*n ja har ju sovmorgon eftersom vi inte skulle ha någon filosofi!!! Braaaa där Elisabeth alltså! Nåja tur att jag inte han sätta mig på bussen iallafall och vilken känsla är nu bättre än den när man får krypa ner i sängen och sova typ 1½h till. :)
 
Résultats Google Recherche d'images correspondant à http://3.bp.blogspot.com/-tJG_-jYifeM/UCXOYJ8jMQI/AAAAAAAAcj0/W2Df3C2kF4E/s1600/your_ecards_funny.jpg
 
Resten av dagen i skolan har egentligen gått ut på en massa väntandes, först de 45min som jag är tvungen att vänta tills skolan börja, sen så hade vi ju bara responstimmar efter proven idag så på samhälls sluta vi 1h tidigare osv. När jag kom hem från skolan sen slappa jag lite vilket slutade med att jag somnade och sov x-antal timmar och nu ska jag krypa tillbaka ner i sängen, gonatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback