Påsklovet

Var ju med Elinor i torsdags och i fredags jobba jag på med skolarbetena och sen mot kvällen drog Elinor och jag iväg på fest med resten av byss folket.
 
Sov typ tre timmar på natten men låg kvar i sängen några timmar innan jag steg upp på lördagen, duscha, packa in alla saker i bilen och for iväg till Elinor eftersom hon skulle vara ensam hemma över helgen, där vi bara chilla hela dagen, fixa mat för flera och chilla ännu mera innan vi sen drog ut på mera påskfirande.
 
 
Kom hem från Elinor i söndags och då gjorde jag typ zero tills jag fick huset för mig själv och saknade Linda kom hit, lika roligt att träffa henne.
 
I måndags satt jag ute och solade på dagen, alltså shitt april och det är typ seriöst sommar ute?? var även en sväng till mommo och sen tog vi dustern till Grillo på mat innan vi lämna av Jenny som for tillbaka.
Kan i alla fall dra slutsatsen att påskhelgen blev nog riktigt riktigt priima ändåå! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback