Skepparklubbsfest

Söndagen tillbringa jag typ hela dagen tillsammans med Linda och sen var jag även en stund med pojkarna mot senan.
Måndagen var jag med Elinor, tisdagen tillbringades på villan, onsdan var jag och Elinor ut på lite äventyr och torsdagen spendera jag hemma hos Linda och hjälpte till med flytten.
 
 
Igår hade jag väckarn ganska tidigt och for iväg med mamma till stan, inhandla de nödvändigaste snabb, sen via Lindas lägenhet några timmar innan jag tog en buss hem.
Mot kvällen drog sen Elinor och jag ut på en riktig roadtrip som förr i tiden haha!
 
 
Imorse ringde väckarn tidigt också och jag och Jenny for ner till villan där vi bytte till båten och hela familjen for ut till Gåshällan på skepparklubbens 50-års fest, doppa mig i havet sen ett varv på villan innan vi for hem igen och kvällen har jag tillbringat tillsammans med några andra i byn, kom nyss hem och om typ en halvtimme får jag lov och börja fixa mig för att dra iväg på amerikabils picknick, ingen direkt sömnrik helg... 
 
 
 
 Lite för liten hamn för dessa evenmang dock, men rymdes gjorde vi nog trots allt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback