This Is F*cking Paradise

Sov mig typ igenom hela gårdags dagen, tog lite bilder på mauto osv innan jag börja fixa mig och Elinor och Linette dök upp här, hade inga som hellst planer inför kvällen förutom att vi ville festa än då men så fick vi en inbjudan på fest till Vörå och en stund senare hade vi taxin bokad och inte långt efter var vi påväg, vadå spontant??
 
 
Men som det oftast är så blir ju de spontana kvällarna oftast hundra gånger bättre än sånt man planerat och väntat på i flera veckor, och denna gång stämde det verkligen in, stötte både på många bekanta ansikten samt många obekanta, men alltid skojj med nya bekantskaper.
 
(Två översta bilderna är Linettes)
 
Tiden rann iväg som jag vet inte vad och helt plötsligt började det bli dags att tänka på refrängen och vår färd hem, slapp hem med några från Närpes och ännu klockan sex imorse satt vi och på ABC och åt frukost, dock var vi de enda som var där hahah!
Steg innan för dörren runt sju imorse, helt slut med endå så himla nöjd och glad efter en sjukt rolig kväll, natt & morgon,
det är ju endå bara villavslutning en gång om året! ;)
 
 
Danique 👑
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback