Weekend Festival & Allt Annat Skojj

Skit länge sen jag bloggat något nu men tiden har bara runnit iväg, iallafall så fick sommarlovet en riktigt bra avslutning och det blev mest till fest varje helg och vardagarna tillbringa jag i byn med folket där, har verkligen hunnit med en hel del sen senast förutom alla bra fester så har jag ju börjat övis 2:an, känns helt okej faktiskt trots att det kommer bli ett tufft år, cruisat amerikanare för flera och var även ner till Heslingfors för någon helg sen med Filippa på weekend festival, så sjukt sjuk helg, kommer nog minnas den för resten av mitt liv! Och en massa annat, orkar inte räkna upp allt! :)
Har iallafall lovat mig själv att jag skall börja blogga oftare nu så får se hur det kommer gå...
 
Här kommer massa bilder från senaste tiden:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback