Allt Som Passerat

Ojj har gått super längesen jag bloggat något senast nu och sen dess har bland annat Anton sluppit ur militären, jag har fått jullov och julen har varit hä.
Julafton spenderades först på jobbet, sen hade jag trumpetspelning i kyrkan som vanligt och sen firades resterande delen av dagen med familjen, super glad över julklapparna också! :)
 
 
 
 
 
 Juldagen kom släkten på besök och när de åkt kom hela gänget hit på fest x-antal timmar innan vi drog till Vide och fortsatte där i källaren tills jag spontant följde med Ahlmark när han skulle mot stan och jag hoppa av in i stan där jag mötte upp Anton som var på bar där och följde med hans taxi hem till honom.
 
 
 
 
 Fredagen chilla vi bara med hans kompisar i Vörå och for hit på kvällen eftersom jag hade jobb på lördagen och på lördagskvällen festa vi hemma hos Linette.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback