Close Friends Are The Persons Who You Can Be Yourself With

 
Blev nog att dra till byn igår kväll och imorse var det väckning klockan fem igen... Men det är ju fredag vilket är så himla skönt och jag har faktiskt haft rätt så intressamta lektioner idag! :)
 
Ingrid va snäll och följde med mig till VR efter skolan för att försöka fixa en grejj och nu sitter jag aom bäst på bussen påväg hem, rätt så utmattad efter denna vecka.
 
Sen borde jag också hinna skriva en uppsats samt städa idag innan jag drar ut på något förhoppningsvis mycket roligare med mina kära vänner!
Kommer nog bli en riktigt bra helg denna också eftersom Anton slipper hem på loma imorgon efter 2 veckor inne... Wuhuu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback