Last Weekend

Var till Helsingfors på ett super intressant studiebesök förra veckan, bl.a. till risksdagshuset och hade också Jyväskyläbesök.
 
 
 
 
Förra fredagen fira vi lucia och i vår akola är set tvåorna som står fö den så var väl ca 90-100 pers i luciatåget, mäktigt! Sen på kvällen blev det stan med gänget.
 
 
 Hade skoljulfest förra lördagen och efter det kom Anton och plocka upp mig så for vi till honom, for tills hans en kompis lägenhet mot kvällen med några andra innan vi sen for hem för att se film vilket resulterade i att jag sov efter typ 3min medan Anton såg filmen, haha! 
 
Söndagen spenderade jag med honom tills han åkte tillbaka till milin och jag blev hämtad, väl hemma blev jag upplockad och Tony och jag drog till lokalen och pyssla me lite saker inför revyn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback