Söndagschill ala Lapalååma

Kravla mig ur sängen tills klockan tre igår och det bar av upp på städning av lokalen, svabba alla golvytor i hela lokalen så man blev helt slutkörd, haha! 
 
Väl hemma slängde jag mig i sängen en stund innan Jim ringde och umdra om jag sku me han å Jens ti Lapalååma så de hämta upp mig och vi drog hem till Jens på lite söndaschill, droppa sen in mer och mer folk och tillsist va vi en hel bunt.
 
 
Imorse va det väckning 5 och jag var lika klåbbad som jag alltid är på måndagar plus lite till efter helgens tempo...
 
 
Klarade mig iallsfall genom skoldagen men hade det stressigt värre sen när jag kom hem med allt vad jag borde gjort, skriva nå uppsatser osvosv. Stressa iallafall så mycket under eftermiddagen/ kvällen så jag hann upp en sväng till byn trots allt.
Nu ska jag iallafall säga tack och godnatt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback