Möte, Sminkningar & Provläsande

Hade ställt väckarn på typ klockan 10 på söndagsmorgonen men efter en lång natt hade jag nog inte min kropp några som helst planer på att stiga upp då... Så först efter nån timme av halvsovade tog jag tag i mig och steg upp för att läsa på matte provet till måndagen... han bara komma igång innan jag var tvungen att avbryta och dra upp på styrelsemöte till lokalen och sen även sminka spelarna, väl hemma igen några timmar senare var det ju tänkt att jag skulle fortsätta läsa men flyt som jag hade med förkylningar och allt just när provveckan böjar osv så somna jag ju såklart och sov bort hela halva resten av kvällen.... Pluspoäng till mig alltså! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback