Låchen at Servicehuse

Iförrgår ringde väckarn strax före 11 och lite efter tolv drog vi iväg mot Töjby på American car meeting, hann tyvärr bara va där lite över en timme innan åskan hann dit och det började häll regna och åska riktigt ordentligt så tillbringade största delen med storasyster och hennes kompisar i bilen.
 
 
 
Skynda sen hem och packa bara färdigt väskan och fixa mig igen snabbt innan det bar av till servicehuset som vi hyrt och fixat badtunna till så resten av lördagen och hela natten till söndan för den delen också tillbringades där på fest, vilket blev riktigt lyckat och roligt!
Jenny och hennes vänner plocka sen upp mig och jag var väl hemma runt 6 tiden imorse, de e så här jag vill sommarn ska se ut lixom sena nattfester med vänner!
Tack för en bra lördag alla ni! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback