Första & Sista Gången För Kvevlax

Vakna tidigt och for till jobbet igår morse och efter att jag slutat chilla jag en stund innan jag började fixa mig.
Linda dök upp här senare som var hemma från Åland över helgen och sen även Elinor innan Södergård hämta upp oss och vi + några andra for till Tina i Malax på förfest där ganska många andra var.
 
 
Runt halv 10 blev vi upphämtade av taxin som tog oss till Kvevlax där det var "fullt" så dom hade slutat släppa in folk men som tur var med hjälp av några snälla kompisar och random personer som dela med sig lyckades vi ta oss in ändå...har nog aldrig varit på en såndär skit fest, första och sista gången man besökte Kvevlax på fest blev det nog...
 
 
 
 
 Taxin plockade nu upp oss runt halv 2? därifrån och vi drog hem till Alexandra nån/några timmar typ innan Jim hämta upp oss och vi for hem..Hade nog ändå en ritkigt rolig kväll om man bortser från självaste stället! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback