Molpekväl, Vinterbad, Mat och Roligt Värre

Jobba fram till ett i lördags då jag for hem och tog det lungt en stund och njöt av att va ensam hemma innan jag fixa mig, packa väskan och tog cykeln upp till byn i solskenet där några andra var, bussen hämta upp oss 17.15 och nästan hela revy/styrelse drog iväg till Molpe.
 
 
 Började först med att basta och vinterbada, var i 3 gånger (stolt över mig själv, haha) trots att det blev bara kallare och kallare för varje dopp, sen gick vi till Mölle på mat, efter det gick vi en bunt över till bastun igen.
 
 
 Bussen tog oss hemåt runt tolv och vi drog hela halva bunten först på äggjakt och sen till bruksback på efterfest där vi laga nattmat. Satt sen och tala och skratta så ja trodde seriöst vi skulle stryka med mellan varven, minns nog inte när jag skrattat sådär mycket sist!
 
Bunten började tunnas ur vart efter tiden mer och mer gick mot morgonsidan, Jim va snäll och kom efter oss och efter en del om och men och ett viktigt kuvär postat,haha så var jag hemma och låg till sängs först runt 5/halv 6 på söndags morgonen dock efter en riktigt riktigt sjukt bra kväll, roligast på länge! :)
Grattis till er som ens orkade läsa detta, hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback