The Birthdaykid!

Vaknade av att mamma och pappa sjöng för mig på torsdags morgonen och kom med frukost på sängen osv sen var det bara att tvinga sig upp ur sängen och dra iväg till skolan där vi hade mjukisdag och sen efter att jag slutade for jag på gymmet några timmar innan jag tog bussen hem för att fortsätta fira födelsedan.
 
 Gammal gymbild
 
Började fundera för några dag sen tänk... nästa gång jag firar födelsedag är det min 18-års dag!!, bara en sommar kvar, en jul, ett nyår osv... haha, som ni kanske märker längtar jag så sjuukt mycket tills 18, allra mest för körkortets skull iallafall. :)
 
Men som flera av mina några år äldre kompisar sagt när jag klagat över att jag inte är 18 ännu...
Ta vara och njut under året du e 17 fö det året är det allra bästa!
Så jag får väl bara vänta och se och hoppas de har rätt nudå ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback