Hygienpass, Prov & Gym

I måndags skrev jag matte prov och sen var jag tvungen att stanna i stan eftersom jag hade hygienpass kurs och prov kl.16 vilket jag klarade och kom hem först runt nio på kvällen, klåbbad efter en lång och tung dag men var endå tvungen att försöka läsa på biologirprovet tills tisdagen, vilket dock ledde till att jag typ somna i stolen efter fem minuter...
 
På tisdagen var jag till skolan hade nåt med tutorer och skrev biologiprovet som visade sig gå super, gymmade och på kvällen bjöd Linette på glass med mera hemma hos henne.
 
 
Onsdagen var respons dag och nästan alla prov har gått super duper bra denna period och de flesta sifforna på beytget var jag super nöjda med så allt slit har visst lönat sig, gymma också då efter skolan. Hemma började jag städa vinden och sen for jag ut med Linette, var bl.a. och grilla och nå sånt senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback