VM-final

Orkar inte berätta om allt som hänt sen jag senast bloggat men har nu haft provvecka och här är nu något jag hade skrivit men inte fått uppladdat:
 
I söndags var det provläsning som gällde hela dagen framtills ishockey VM som helt klart går före provläsningen! Hoppa på cykel och mötte upp Nathalie, som jag för övrigt var glad att se eftersom jag inte hade sett henne på evigheter och vi for upp till låchen där det redan var fullt hus av alla andra pöschar, gjorde nu vår egna lilla biosalong Nathalie och jag haha ;)
Matchen gick ju för övrigt skiit men stämmningen var ju iallafall på topp i början...
Trampa ledsamt hemmåt runt tolv tiden och somna typ på direkten.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback