Dear Monday...

Måndag idag igen då, känns ju som om det var senaste måndagen igår?!
Dagen knalla väl på precis som en måndag brukar å ännu lite värre, dödstrött och väckning klockan 5, somnade med telefon i handen utan laddare igår, trött typ fram tills maten i skolan, sur över att det är en hel vecka tills helgen ooch telefon fick nå fel och dog redan från morgonen trots att jag hade 60%, och som pricken över i:et så gav den upp toltalt nu wuhuu lixom... Så lättaste sättet att nå mig just nu är via gamla herderliga vanliga sms! 
 
 känslan just nu ⬆
 
Nåja tog iallafall mig igenom dagen och hade körlektion efter skolan, tog bussen hem och sen dess har jag skrivit nå samhälls arbete, varit ute och jobbat på mopedbilen , skruvat bort förstärkaren och lite sånt och sen stack jag till byn och träffa folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback