Even Staring At A Wall Becomes Interesting

Fredag idag och vi har "ledigt" från skolan, eller jaa rättare sagt så har vi självstudie dag alltså vi jobbar hemifrån och det är ju verkligen inte någon vilodag... massa inlämningsuppgifter och saker som ska göras under dagen och lämnas in, och min skolmotivation är inte riiktigt på topp, enda positiva är att man får sitta hemma inbäddad i täcket och göra allting. 
 
truth
hahaha såå sant!
 
Nu har jag iallafall snart gjort klar ett worddokument med en massa ekonomifakta och ska sen räkna nå matte uppgifter och skriva på projektarbetet i historia. 
 
Efter att jag är klar med allt detta tänke jag faktiskt försöka hinna med att städa lite i rummet också innan jag drar ut på nå fredagsskojj och imorgon väntar jobb, ha en bra fortsättning på fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback