Open Your Mind Before You Open Your Mouth

For på låchen fest i fredags och på lördagsmorgonen var det jobb som gällde, väl hemma igen chilla jag typ hela dagen tills Anton kom hit, fick äntligen träffa honom! Byssfolket dök spontant upp här och satt hemma hos mig x-antal timmar innan vi, hela bunten for till Jurva på nå käk och sen bara ut å drajva nå innan vi drog hem för att såva. 
 
 
Hade höst och styrelsemöte på söndagen och efter det for jag hem en stund innan vi for upp och tala me Tony. Anton som hos mig natten till måndagen också och skjussa mig till skolan på morgonen, hade bara några lektioner och sen hem och börja läsa på prov.
Hade iallafall en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback