Höstlov

Drog över till Umeå i onsdags för att hälsa på storasyster där vi mest chilla och umgicks bara hon och jag, himla roligt iallafall!
For hem i torsdags på kvällen efter att vi bland annat varit in till centrum och shoppat lite och sånt.           
                                          
 
Igår vakna jag ganska tidigt och Linette hämta upp mig kring 10 och hon, jag och Elinor for iväg till stan för shopping, riktigt rolig dag men de två bästa!
När vi kom hem blev det att fixa sig och sen dra upp till låchen på nå förfest innan hela bunten drog iväg mot Petalax med bilarna och sen blev det även ABC på natten så var väl hemma kring halv 4, en helt bra kväll nog! :)
 
 
 
(Från förra helgen)
 
Vakna runt elva på lördagsmorgonen och njöt bara av höstlovet hela dagen innan Linette och jag for och samla upp lite folk och drog till låchen på partajj, kom en hel del folk trots att det var lite till en början, festa tills klockan 5/6 då de flesta blev trötta och börja dra hem efter en riktigt riktigt rolig kväll faktiskt! 🙌👌
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback