Tiden Som Gått

Firade Linette för några helgen sen då hon fyllde år och helgen efter spenderade jag fredagen på fest med byssgänget och cruising med dem i stan på lördagskvällen.
Senaste helgen var det byhäng och sen förfest med en hel del andra innan det bar av mot årets sista fagerö! Usch vilket tecken på att hösten är här...
Dock riktigt super roliga helger alla tre!! :)
 
 
 
Sen förutom skolan om vardagarna så har jag också gått min sista bilteori sen senast jag bloggat, hängt i byn, hunnit ha provvecka för första perioden, tränat och är fortfarande förkyld typ enda sen skolan började i augusti... nåja kanske det ger med sig snart samt besiktat mopedbilen för sista gången!
 
 
 
Har varit sjukt taggad att få helg igen typ hela veckan och nu är den äntligen här och jag drar strax iväg på lite fredags partajj, hörs :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback