Kryckgång, Revy & Jobb

Snacka om länge sen sist minsann. 
Iallafall har all min lediga tid bortom skolan gått åt till revyn eller jobbet.
 
Har spenderat varje helg på lokalen med antingen sminkning, inträde eller kaffekokning eller alla tre och sen revyfest efter om kvällarna. Och den lilla lediga tiden jag haft kvar efter allt detta har såklart spenderats med Anton, mestadels vardagar efter skolan.
För övrigt har jag ocksån spenderat de senaste veckorna på kryckor.
 
 
 
I fredags hann jag bara hem mindre än en timme innan jag var tvungen att sticka iväg upp för att börja sminka revyspelarna, hoppa sen in istället för Tony och tog inträde för han var tvungen att springa iväg, klättra sen upp med Anton, Acka och Tony i kåppin för att sköta ljud och ljus och satt där och hade skojj med dem. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback