Bil Ägare & Revy Premiär

Förra lördagen var en sjukt underbar dag, trots att det var väckning redan kl. 5 på morgonen. Mamma, Pappa och jag drog ner till Åbo för att kolla på två olika bilar jag hittat och x-antal timmar senare var jag bil ägare!
 
Kan inte ens beskriva känslan!!! Körde upp från Åbo på dagen och väl hemma stress fixa jag mig och for upp till lokalen där hela bunten redan stod på kö och ville bli sminkade.
 
 
 
Hjälpte till med kaffeserveringen sen trots att jag inte var insatt på listan den dagen, sen bar det upp på sen för att dela ut blommor mot föreställningens slut och efter det blev det premiärfest med hela bunten. 
 
 
 
Revyn går för övrigt åt som smort nu just, släppte extra förställningar i tisdags och de for på bara någon timme och nu är det helt slutsålt! Och mera föreställningar är på gång, 120-åringen blev en succé!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback