Helgens Händelser

Fredagen spendera jag med Anton och folket från byn. Till på köpet slapp Jim och Jouns hem på första loman så kvällen tillbringa vi hos Jim.
 
Lördagen var det full rulle, började med jobb efter det blev det skoljobb, nätt och jämt så jag hann i tid till lokalin för att ta inträdre och sen servera jag kaffe där och efter det blev det revyfest.
Kom hem mot morgon kvisten och sov några få timmar innan det var väckning igen och det bar av till Kvevlax några timmar innan jag hade Anton att hämta mig och vi for till honom där jag stannade till imorse och stack till skolan.
 
 
Har haft skola från 8-20 idag eftersom en grupp från skolan deltagit i ett nordiskt politiskt seminarium från eftermiddagen och har nu "matpaus".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback