Inga rubriker?

Kom hem från byn för kvällen nu och tänkte se en film om en stund :) Fick lite mer ändring på bloggen idag men det är något fel nu så det syns inga rubriker just nu vet inte varför men skall försöka fixa det så fort jag får tid :)
Imorgon blir det väl att göra någonting med någon och mera vet jag inte om morgondagen.
Lördagen är däremot lite planerad, iaf. morgonen då det blir att stiga upp ganska tidigt eftersom jag och några andra skall med på "pappersinsamlingen" (en dag då lastbilar åker runt och hämtar upp tidningar mm. som folk lagt ut vid vägen) som går av stapeln runt nio, en rolig grej som jag varit med på i några år nu :)
Nu blir det film tittning, hörs ;)


Turkiet ♥


Kommentarer
Linette säger:

Turkiet va no awesomeee! :D Miss it! ♥ Fiin bild btw :D

2011-06-23 | 14:22:31
Bloggadress: http://linettealiciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback