Award

Awardens villkor : Länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till 5 nya bloggvänner.
Jag blev utmanad av Linette, Fanny och Jenny.
1 När ingen ser eller hör mig... dansar jag och talar för mig själv
2 Jag går aldrig hemifrån utan... mobilen
3 Min blogg heter som den gör för att jag... för att jag heter Elisabeth och Beatrice i
mellannamn.
4 Om jag vågade skulle jag... klippa mitt hår helt annorlunda.
5 Om 10 år kommer jag... ha ett bra jobb med förhoppningsvis bra lön, nära vänner och vara rikare.
 Jag utmanar:
 Elinor Nyman
 Felicia Granlund
 Linda Nyholm
 Rebecca Sjöblom
 Alicia Wahlgren

(Ni som redan gjort detta så bry er int om dethär) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback