Torsdag & Fredag

Stannar väl kanske kvar efter skolan imorgon, eftersom vi har orkesterövning så isåfall blir uppdateringen dålig imorgon. Så jag kan ju passa på och berätta om fredagen på samma gång nu då, först har jag iaf. lite längre sov morgon och sen så bär det av kronoby trakten med väneleverna där vi ska träffa andra vänelever från andra skolor, hoppas på en riktigt trevlig dag med nya trevliga människor. :) Hörs sen när jag hinner, hoppas ni förstår att jag just nu har det ganska fullt med prov och sånt så uppdateringen kan bli lite sämre fram över men ska försöka så gott jag kan med att hinna uppdatera :) Godnatt!
 
 
Nu tar jag denna bok↑ i hand och fortsätter med lite läsning på engelska provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback