Skola en lördag

Vet att jag inte har bloggat på några dagar nu men jag har liksom inte hunnit med det.
I torsdags stannade jag i Näsby med Jenny, Fanny och Felicia efter skolan och åkte ju sen på orkester övning.
Igår så hann jag bara hem i några minuter och så åkte vi iväg till vasa för lite shopping och när jag kom hem så var jag nästan tvungen att gå och sova eftersom vi även idag har haft en sorters skoldag i öjskogsparken på nån liknande mässa, så vi hadde ju iallafall inte en helt vanlig skoldag.  
Och idag då så steg jag upp vanlig tid och åkte iväg med bussen till öjskogsparken där jag tillbringat dagen med att springa runt och sälja saker. Nu ska jag bara slappa en stund så får vi se sen vad som görs ikväll, hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback