I Still Remeber!

Är verkligen inte direkt effektiv med uppdateringen just nu men här kommer de senaste dagarna: I fredags åkte jag till Fanny och vi fixade mat, senare kom också Anton, Felicia och Jens dit och vi lyckades till och med låsa ut och när vi var ensamma hemma, men efter ca 2 timmar slapp vi äntligen in igen. 
I lördags hämtade jag upp Fanny och så åkte vi iväg till Näsby på pizza, sen körde vi runt i där några timmar innan vi åkte iväg med Ad, Filip x2 och Emil till nämpnäs till Ads och Filips villa där vi  b.la. badade bastu och simmade, senare forsatte jag och Fanny vår färd ner till villan i töjby där vi stannade över natten. :)
Igår åkte Felicia och jag och hälsade på mommo och sen hem till Felicia och tittade film. 
Ikväll ska Elinor och jag göra något men har ännu inte bestämt oss riktigt för vad. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback