Everything Is Falling Apart!!

Längesen sist! Nåja.. Julen spenderades mestadels med familj, släkt och vänner. :) I Torsdags jobba jag på dagen och mot kvällen dök Linda och Pati upp här och vi hade en riktigt tävlings kväll i alla sporter vi bara kunde komma på och hitta på Wii och vinden, blev bland annat tennis, bowling, snowboard, skidåkning och biljard matcher. Haha, riktigt roligt hade vi iallafall trots att vinnarskallen var stor i oss alla och vinnaren oftast bestod av en och samma person! ;D Igårkväll for Elinor och jag ut på lite äventyr och idag steg jag upp och for med Linda och hennes mamma till stan på mellandagsrea och kom hem några plagg rikare. Mot kvällen igår for först Elinor och jag upp till byn och sen kom det bara mera och mera känt folk dit, lyckat kväll iallafall! :D
 Kommer nog inte att uppdatera här nu på en tid eftersom jag inte har ork och lust men här är iallfall två inlägg jag hade färdigt skrivna tidigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback