21-24.7.2012

Lördagskvällen blev riktigt super, började hos Felicia med Elinor och Jenny och sen hoppade vi på med Elin till Fagerö där vi hade det riktigt skojj. :D I söndas hade vi släktträff på villan, och sen när jag kom hem åkte jag och Felicia ut och sen hem till henne. Igår jobbade jag i butiken och sen åkte hela familjen iväg på mat och när jag kom hem åkte Elinor och jag upp till byn. :) Idag jobba jag och runt 5 tiden åkte Elinor och jag upp på mat till Neste, sen ut och köra lite och på glass och nå sånt och till slut hamnade vi stugon, kom just hem därifrån och nu ska jag se lite OTH innan jag somnar, Godnatt! :)
 
En bild från i Lördags som jag stal av Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback