Onsdag & Torsdag

Igår jobba jag ju som alla andra dagar och sen åkte Elinor och jag snabbt iväg till övermark där det var meningen vi skulle köpa såndär "bollaglass" från kiosken men det var stängt så vi fick lov och handla glass på butiken istället, sen brumma vi iväg hemåt igen eftersom Elinor skulle bort. När jag kom hem ringde jag och hörde vad Linda gjorde och så åkte jag till henne, träffade hennes ur söta kattunge och sen driva vi iväg in till Näsby, kändes som om det var grymt längesen jag träffat henne nu eftersom hon varit på resa och jag varit på EM och sånt, så var verkligen kul att va med henne igen :D 
Idag så jobba jag ju också och sen så fixa jag mig, var och handlade och lite sånt och sen åkte jag iväg efter Felicia och sen via Fanny och så åkte vi iväg till Näsby för 3:e dagen i rad, träffade folk, var ett varv till TB och bara brumma runt lite här och där. Sen åkte vi hem och Fanny svängde till sitt håll medans Felicia och jag svängde ner till Stugon och satt där med några andra en stund innan vi till slut begav oss hem. Har iallafall haft en skojj kväll! :D
 
Va seriösa vi ser ut att va, haha ;D ( Å bra kvalite också)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback