--> EM

Ojj, ojj, ojj den här uppdateringen, men har verkligen inte haft någon tid alls med att sitta vid datorn den senaste veckan. Men här kommer hela veckan på en gång nu då:
Måndag hade vi orkesterövning och så jobbade jag ju som alla andra dagar :)
På tisdag så jobba jag och så var jag på motorcykel träff och lite annat. 
På onsdagen, som blev höjd punken på hela veckan om inte på en hel månad eller ännu längre, pappa och jag åkte och kollade och hämtade hem en helt egen mopedbil till mig, är nog nära att jag skulle vara världens lyckligaste tjej just nu, är bara så glad så det går inte att beskriva! :D :D 
Igår kändes det som om 1 minut av arbetstiden skulle vara en hel timme, väntade bara så på att jag skulle få sluta och sedan få åka ut och köra med moppebilen. ;) När jag äntligen slutade, packade jag lite inför helgen och sen så åkte jag och Linette till neste och åt och sen så klart ut och körde :D Träffade även senare på Alicia och Elinor. 
Idag så har jag ju som vanligt jobbat och mot kvällen så åkte jag iväg och spelade med musikkåren, kom hem för nån timme sen och håller som bäst på med att packa eftersom det imorgon bitti bär av till EM i Helsingfors med musikkåren. Så uppdateringen fortsätter tyvärr med att vara dålig över helgen men efter det ska jag försöka bättra mig, ha en bra helg alla! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback