Helgen!

I fredags åkte jag och några andra iväg till Trati med mopederna där vi grillade och lite sånt. Senare bestämde vi oss för att åka ut och köra och hamnde i övermark där vi bara stod och funderade en stund på vad vi skulle hitta på och frös ihjäl under tiden, så vi åkte hem igen, väl hemma kunde jag inte somna för jag frös så grymt mycket.
I lördags så började jag dagen med en shoppingtur in till stan vilket ledde till att jag fick med mig en hel del hem. När jag kom hem stress fixa jag mig och åkte sen iväg med Jens, Fanny och Mattis till Norrnäs där vi bara körde och körde runt och runt, hit och dit hur länge som hellst, förmodligen i flera flera timmar innan vi till slut vi läjdon och åkte iväg till Näsby och TB, åt och värmde upp oss lite eftersom regnet öste ner och sen bar det av hem igen, men innan dess han vi bli dyng blöta och kalla. 
Tog med kameran på en lite fotorunda ute idag. Mer av bilderna får ni se i inlägg framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback