Why Does Friday Have To Be So Damn Close To Monday?

Åkte iväg på skriba igår då, men vi fick sluta tidigare än vanligt så Linda och jag åkte iväg till Övermark till Elin, där vi snabbt tvättade bilen, som inte direkt blev nå renare men, sen åkte vi iväg till Näsby en sväng med Oskar och Adam och körde runt lite innan vi runt halv elva började leta oss hemåt igen, eftersom sista prao dagen väntade. :) Jobbade längre igår så jag fick sluta nån timme tidigare idag, skönt. Praoveckan har faktiskt varit riktigt skojj! :) Började så småningom fixa mig när jag kom hem och åkte sen iväg till Simon som fått examen och sen även till Tommy. :) Ikväll tänker jag bara slapppa tror jag eftersom det imorgon väntas en lång dag, först skolavslutning, sen förmodligen iväg och fira nån som fått studenten och mot kvällen blir det fagerö öppningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback