Hos Malin

Dagen har varit fullproppad men endå en väldigt skojjig dag! :) Först var det skolan som vanligt sen åkte jag hem till Malin där jag sover över natten, sen åkte jag iväg och övningsköra och Malin övade lite drillning under tiden. Efter att jag kört klart åkte vi hem till henne, hoppade på cyklarna och cyklade iväg till Casa på pizza och sen till epee efter varsin red bull. Har nyss tittat twilight 1 och ätit chips. Börjar nog ta natt snart eftersom jag idag fick veta att jag skall övningsköra sista gången imorgon bitti och sen och köra upp imorgon också. Godnatt! :)

Haha det här inlägget kommer liite försenat, trodde att jag publiceade det men tydligen inte? :o ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback