So Far From Friday!

På tal om jobbiga måndagar, min har minsann inte varit den allra bästa mellan varven och tror nog fanny håller med om det också. Skulle typ skriva nå i fysik på datorn idag tillsammans och vi hade endast idag på oss och det var typ jätte långt, var typ meningen att vi skulle ha 3h på oss men vi fick typ en halv eller nåt för fanny och jag fick typ aldrig nån tid på datorn eftersom vi var tvungna att byta hela tiden p.g.a. massa olika saker och vissa funkade inte osv. tung dag. Men sen har dagen också haft sina ljusare stunder ;D For och spelade ikväll då och sen for Elinor och jag upp till neste där vi satt och talade om typ allt och ingenting, verkligen längesen jag umgåtts med henne nu. :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback