I'm That Type Of Girl!



I torsdags efter skolan åkte jag till Vargberget med 7:orna och lekte lekar och sånt med dem. Sen när jag kom hem så åkte Linda och jag ut på lite äventyr. :)
I fredags så åkte Felicia och jag först upp till byn där det var helt dött eftersom det regnade och var skiit dåligt väder, men efter en stund började en efter en dyka upp och vi satt i stugon och tala, tills jag fick ett samtal och vi drog iväg till Petalax där vi körde runt med lite folk innan vi begav oss iväg hemåt och till stugon igen.
I lördags så åkte Felicia och jag iväg på lite äventyr, sen träffade jag även Linda, Pati och lite annat folk. Hade iallafall en riktigt bra lördagskväll! :)
Igår så slappade jag hela dagen och mot kvällen så åkte Elinor och jag upp till byn en sväng.
Skolan idag igen då, efter det har jag b.la. läst på finska prov, slappat och tvättat moppebilen riktigt grundligt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback