There's Something Good In Every Day!

Happiness1-500x250_large
Har verkligen kommit in i dethär med att börja träna och känns som om jag verkligen brinner för det just nu vilket känns grymt roligt och bra! Slappade lite när jag kom hem från skolan och sen körde jag igång ett 45 min gympa pass med allt från konditionsträning till styrketräning, en stund efter for sen Linda och jag även ut på en cykeltur och pratstund tillsammans och nu ska jag bara titta lite oth och så tar jag natt! :)
Haha, sådär random så medans jag satt här och skrev inlägget så hamnade två av mina tår ur led av nån konstig andledning och vägrade falla på plats igen så nu sitter jag här med bandage tejp runt dem så de ska hållas på plats haha allt ska man nu råka utför! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback