Updating!

Påsklovet är tyvärr över för iår nu men man får väl trösta sig med att det snart är sommarlov då istället. 
Har iallafall hunnit med en hel del under dessa dagar,
I torsdags for Elinor och jag ut och drajvade då lite här och där b.la. i Näsby osv. 
I fredags for Linette och jag och grillade och sen ut och körde. 
I lördags tog Fanny och jag fannys vespa till näsby och skulle på pizza vilket resluterade tillslut i att vi fick ringa oscar, leda vespan till honom, gå iväg på pizza och sen hem till honom igen och vänta på att fannys mamma och pappa skulle komma med ett nytt däck till vespan eftersom vi hade fått punktering på backringen, nåja vi kom ju hem tillslut iallafall. Sen bara nån timme efter att jag kommit hem for jag till Fanny och så for vi iväg ut på äventyr, var nu bland annat till Norrnäs mm. 
Igår efter många om och men for Fanny och jag ut, mötte upp Nickull, Forsström och Emil och så for vi ut och körde med dem lite, träffade även på Linda senare på kvällen och runt halv 1 tiden nångång begav Fanny och jag oss hemåt mot Pörtom igen där det var dans på lokalen så vi for dit, träffade lite folk, dansade lite osv. blev väl nog helt okej kväll trots allt!
Idag for jag och Elinor och åt och sen ut och körde lite!
 
Bild från i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback