Vespsäsongen Får Vänta!

 
 
Idag var skolan grymt trög och allmänt jobbig, satt bara och räknade timmar och minuter tills man skulle få sluta och åka hem... hemma försökte jag läsa lite på religionsprovet och sen kom Elinor efter mig så for vi ut och vespade, men usch, fy, hjälp vad kallt det blev trodde seriöst vi skulle frysa ihjäl oss eller nåt sånt haha, lär nog ta en tid innan vi ger oss ut på nån ny tur och den gången lovar jag att då ska nog hundra tusen tals klädesplagg dras på! :)
Så om ni funderar på att åka ut på nån längre tur kan jag råda er med att antingen dra på er massor av kläder eller stanna hemma om ni inte vill frysa ihjäl er, haha ;) Nååja, vi är ju hemma nu och lever iallafall ännu. Ligger inkrupen under täcket och värmer upp mig lite som bäst och sen ska jag väl nog börja sova snart oxå, så Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback