Dagarna rusar iväg

Veckorna bara rusar iväg ju och nu är det helg igen trots att det känns som igår eller nåt som det var det senast... 
Nåja, har blivit riktigt aktiv med det är städande och tvättande av bilar jag nu för idag när jag vaknade gick jag ut och tvättade/städade mammas och pappas bil heelt frivilligt, innan jag sen la mig i solen en stund och nu får jag lov och börja fixa mig så att jag blir klar i tid tills vi åker iväg på min kusin dop och sen sticker Elinor och jag ut på något skojj... fullspäckat schema! :)
 
Fredagen till ära bjuder jag på en sådär passligt snygg bild på Elinor och mig från i vintars! ;)
Allti på G elå hur va e Elinor? ;D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback