Fika och Motorcykelträff

Sista timmen som bestod av intro igår var ganska chill, hamnade att måla av varandra medans vi tittade varandra i ögonen utan att se ner på pappret, ni kan ju bara tänka er hur porträtten blev.... ögon lite här och där, munnen utanför ansiktet osv. fick iallafall oss en hel del goda skratt under tiden, haha! :)
 
 
När vi slutat kom Filippa och jag sen på iden att lämna i stan och gå på cafe och nåt sånt, så först åt vi på maccen och sen gick vi och drack på ett cafe, riktigt mysigt och trevligt att få lära känna och umgås med henne utanför skolbyggnaderna också! :)
 
 
Tog bussen hem sen och fick en såndär spontan ide att följa med pappa till Vörå med motorcykeln på träff så ringde Linette som också hakade på sin pappa och sen hade jag typ 15min på mig att tvätta håret, torka det, leta fram kläderna osv osv... är ännu förvånad över att jag fakitskt hann! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback