15.12.2013

Vi vaknade tidigt imorse och de for hem nån timme efter. Tänkte att jag skulle passa på och läsa på tyska då efter vilket slutade med att jag sov enda framtills jag åkte iväg på styrelsemöte, satt där i 2h och sen hem igen för att försöka ta nya tag med provläsande vilket inte direkt är något att hurra för, men det går väl som det går imorgon då, behöver verkligen jullov nu...
 
Sådär annars så e de dendär dagen idag då denhär tjejen kommer ikapp mig lite och blir 16 hon oxå... 
GRATTIS än en gång, due bäst, å hoppas du haft en härlig födelsedag! ♥

Kommentarer
Linda säger:

Åh tack! ( å slut lägg opp hande fula bildin hahah) :D

Svar: Hahaha, vi måst buri ta na ny tå så ja får na nytt ti lägg opp :D
Elisabeth

2013-12-16 | 07:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback