Uppdatering!

I lördags ↑
Lördagskvällen blev riktigt bra, cruisade runt på lite olika ställen, festade i låchen osv. :) 
I söndags tog jag det mest bara lungt förutom att jag var ut på lite söndags-talk med Linda. 
I måndags hände väl inte heller så mycket utan skolan igen då och så på kvällen for jag ut me Elinor. 
Igår var ju minsann vädret inte det bästa och det märktes redan från morgonen när bussen kom senare än vanligt och verkligen när vi skulle hem då vi först var tvungna att vänta på vår chaufför skiit länge vid skolan och sen typ stannade bussen flera gånger under färden och chaffören var ut något varv och så och när vi äntligen kommit oss fram till riksåttan och alla var superglada att vi äntligen skulle komma upp på en kanske liite bättre plogat väg så stannade vi och fick typ lov och sitta och vänta på en minibuss av någon andledning, som vi sen trängde in oss alla i så den blev överfull och då sen så slapp vi typ äntligen hem, dock en halvtimme/ 45min försenade. När jag sen kommit mig hem grävde jag fram moppebilen ur drivorna, körde in den och tvättade den riktigt grundligt, for iväg på zumba, fotade något åt pappa och massa annat och när jag sen äntligen skulle lägga mig ner och börja läsa på samhällsförhöret tills idag så var jag så utmattad att jag somnade istället och vaknade nångång runt 4 inatt med boken brevid mig och alla lampor på , suck! Så fick istället lov och stormläsa imorse då, men helt hyffsat gick det väl nog ändåå skulle ja tro. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback