Gymträning!

For till vargberget de två första lektionerna idag då, jag och hela killgänget för att avsluta de sista elektioniktimmarna på ett trevligt sätt och körde lite radiostyrd båt, vilket slutade med att förmodligen propellern föll av så båten lämnade kvar en bit ut fast bland nå stenar så läraren fick väl lov och åka dit och ta sig ett dopp senare på dagen, haha! 
 
 
Resten av dagen tillbringade jag i simhallen med musiktillvalen och övade körsång och vårt nummer innför skolavslutningen, så var alltså inte alls i skolan nåt idag typ...
När jag kom hem sen så åt jag något och bytte jag om till träningskläder och sen for jag, Linda, Danna och Tilde iväg på gym någon timme, så super skojj att träna igen! :)
 
 
 
Några bilder från idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback