Halloween

Var ute och drajva tillsammans med Elinor i fredags och igår njöt jag först av att få sova hur länge jag ville och sov tills typ 1/halv 2 eller nåt, vilket jag verkligen behövde efter Beligien resan och allt och sen gjorde jag typ zero några timmar innan jag börja fixa mig inför kvällen. 
 
 
 
 
 
 
Hade lite olika alternativ var vi skulle fira halloween men Elinor och jag for tillsist upp till byn där vi träffa Nathalie D, Adde, Tommy och Simon. 
Lämna i byn x-antal timmar innan vi sådär spontant bestämde att dra iväg in till stan, va via abc på mat, en kompis hemmafest, drajva runt lite här och där, via abc en andra gång osv osv och sen hem via och släppte av Elinor, Adde och Nathalie D.
 
 
Sen for vi mot stan igen men hamna istället i Korsnäs på lokal fest, var där en bra stund innan Nathalie joina oss och så började vi leta oss hemåt på nå omvägar typ... guud så jag skratta igår, blev en sjukt bra kväll! 
 
 
 
(fattar fortfarande inte varför vissa stycken har större stil än de andra, eller e de bara för mig det ser så ut??)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback